Κύκνειο άσμα...



Ειν' η ψυχή μου στεγνή
σαν χαώδες πηγάδι
σταγόνα δεν θα βρεις 
στον πυθμένα ν' αγγίξεις

Μην ρωτάς το γιατί
παντού βλέπω σκοτάδι
εγώ μαύρο θα βλέπω 
όσο φως κι αν μου δείξεις

Ειν' ο χρόνος πολύς 
που η ζωή μου βαστάει
μην μου δώσεις ελπίδα 
να διψώ για να ζήσω
απ' το καράβι αυτό 
που μακριά σου με πάει
για 'σένα μη ζητάς 
στη θάλασσα να βουτήξω

Πέτρινη έχω καρδιά
μια μέδουσα είχε κοιτάξει
τότε που είχα φτερά 
κι αληθινά γελούσα
τώρα ζω σαν σκιά 
όσων κάποτε ζούσα
φτηνό του πίνακα αντίγραφο
που 'χα κάποτε υπάρξει

Είναι αργά για χαρά
είν' αργά για αγγέλους
δεν ζητάω πολλά
μόνο μια ήσυχη τρύπα
εσύ φύγε μακριά 
ξέχνα όλα όσα είπα
ήταν το κύκνειο άσμα 
του αναπόφευκτου τέλους

Σχόλια

  1. Υπήρξαν στιγμές στη ζωή μου που ένιωσα ακριβώς έτσι.... μόνο που δεν έβρισκα τις λέξεις για να το περιγράψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ότι υπήρξαν κ δεν υπάρχουν πλέον είν' το όμορφο...

    σε ευχαριστώ που δεν με ξεχνάς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η απόλυτη απογοήτευση...

    υπέροχα εκφρασμένη!!!...

    Καλή μέρα, φίλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειν'η ψυχή που στέκει χαμένη
    και στεγνό δρόμο ψάχνει να διαβεί ..

    Κάθε λέξη έχει την τιμή της
    κάθε συναίσθημα ψάχνει να βρεί
    τη λογική της !!

    Αρκετη απογοητευση..μα ομορφη ..

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να 'σαι καλά φίλη μου... να περνάς όμορφα... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ποτε δεν ειν'αργα για αγγέλους..
    φτάνει η τρυπα να τους χωρά...
    Καλημέρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ή... η τρύπα... να χωρέσεις άλλον ένα... κ να γίνει παλάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στη θαλασσα θα χτίσω τα παλάτια μου ..κ τους αγγελους θα χω συντροφιά μου ..
    να μου τραγουδουν τα βραδυα
    που θα 'σαι μακρια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κι όταν θα 'μαι μακριά σου... στην θάλασσα θα αφήσω τα χάδια μου... την μοναξιά σου να γλυκαίνω... κ τα παλάτια θα 'χουν το χρώμα των ματιών μου να μην σε χάνω στιγμή...

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν χάνομαι εγώ
    εδω τριγύρω σου πετώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να κατεβαίνεις κ στο πλάϊ μου... επίγειος θεός να νιώθω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. H ψυχή ειναι γεμάτη ..με όμορφες σκιές ...με πίνακες γεμάτους αχτίδες μικρες και όμορφες..
    ζωντανές και αιθεριες..
    Δε ζηταω πολλά..μια θέση ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ψυχή να'ναι γεμάτη... κι ας έχει κ σκιές... οι σκιές, όταν πέσουν πάνω τους οι αχτίδες φωτός θα ξαναγίνουν χαρούμενες στιγμές...

    Να ζητάς πολλά... η θέση... η μόνη θέση... σε περιμένει...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. για να ψαχνω να διαβασω παλιες σου αναρτησεις καταλαβαινεις οτι δεν ειμαι πολυ καλα...και τα λογια σου εδω αντιπροσωπευουν ακριβως το πως νιωθω...(μια ησυχη τρυπα ψαχνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τόσο καλά... η τρύπα υπάρχει... είτε συρθείς... είτε πετάξεις προς τα 'κει... να πας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)