Το φως Σου...




Τι υπάρχει πιο πέρα από το φως σου
σιωπές που δεν βρήκαν ερμηνεία
στιγμές που φοβήθηκαν να συμβούν
τυφλά τα μάτια κι ας παντού κοιτούν
Μα τώρα καλπάζω έχω πετάξει τα ηνία
είμαι εδώ απροστάτευτα δικός σου

Τι υπάρχει πιο πέρα από το φως σου
ένας γκρεμός με μια αόρατη άκρη
ρωγμές βαθιές σαν ψυχές κολασμένες
ανάσες σε νεκρά πνευμόνια χαμένες
Μα τώρα σαλπάρω με 'σένα κατάρτι
είμαι εδώ γυμνός εμπρός σου

Τι υπάρχει πιο πέρα από το φως σου
όλα όσα να ξεφύγω χρόνια πάλεψα
όλα όσα με κράτησαν βυθισμένο
κράτα με εδώ από ΄σενα φωτισμένο
τυχαία δεν με βρήκες ή σε διάλεξα
είμαι εδώ ο χαμένος Εαυτός σου

Σχόλια

  1. Αφού μπορείς να βλέπεις πέρα απ' το φως...

    Παληκάρι είσαι φίλε μου!...

    Με φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φως... είναι κάτι που έρχεται ξαφνικά... κ τα λειαίνει όλα... κι εύχεσαι να μην επιστρέψεις... ξανά πίσω από το φως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρα από το φως, υπάρχει η αλήθεια....Υπάρχουν αυτά... που φοβάσαι να ζήσεις...
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φέρε το φως μέσα στην ψυχή σου και τότε θα δεις το χαμένο σου εαυτό...
    καλώς σε βρήκα!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το φως ήρθε στην ζωή μου... θα το κρατήσω όσο θελήσει... ελπίζω μόνιμα...

    καλώς ήρθες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όταν το απένταντι γίνεται καθρέπτης μας, τότε ακόμα και ο γκρεμός γίνεται τόπος επιθυμητός.

    Καλό σου βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. :) καλό σου βράδυ Υάδα... αληθινή η σκέψη σου...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)