Θέλω...


Θέλω σαν τρελός να με αγκαλιάσεις
μα μην το κάνεις
μην το κάνεις αν φύγεις μετά
στην αγκαλιά σου θα βρω το σπιτικό μου
έναν πλανήτη όλον δικό μου
μα ότι ψάχνω μακριά μου πάντα πετά

Κι όταν φύγεις σκέψου πως θα 'μαι
σαν πέτρα στο κέντρο μιας αμμουδιάς
θα σε ζητώ, θα σε θυμάμαι
μόνο καπνός σβησμένης φωτιάς

Θέλω σαν τρελός να με αγκαλιάσεις
μα μην το κάνεις
μην το κάνεις γιατί θα θέλω ξανά
στο σώμα σου η καρδιά μου θ' αποροφηθεί
σε δικιά σου θα μεταμορφωθεί
και δεν θα έχω δικό μου τίποτα πια

Κι όταν φύγεις σκέψου πως θα 'μαι
σαν πέτρα στο κέντρο μιας αμμουδιάς
θα σε αναζητώ, θα σε θυμάμαι
μόνο καπνός σβησμένης φωτιάς




Σχόλια

  1. polu omorfo pragmatika....
    xereis oti einai to agapimeno mou....
    tuxerh h v!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω σαν τρελός να με αγκαλιάσεις...
    μα μην το κάνεις...
    μην το κάνεις γιατί θα θέλω ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατί στο σώμα σου η καρδιά μου θ' αποροφηθεί ...
    σε δικιά σου θα μεταμορφωθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mou aresei para polu to shmeio pou evala prin.....
    polu romantiko..
    polu erotiko..
    polu genika...
    xaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τρυφερέ μου ποιητή που πάντα θα πονάς...

    Σου στέλνω τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτό σου το ποιήμα το ξέρω και μου αρέσει πολύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίτσα μου το τρυφερό πάντα πονά περισσότερο... μα κ πάντα ζει αληθινά τα όμορφα...

    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μελωδικό και όμορφο :)
    Και,δεν πειράζει,ας το βιώσουμε και ας εθιστούμε λίγο.

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα χρησιμοποιήσω μια ομορφη εκφραση
    που μου άφησε καποιος σχόλιο στο δικό μου θέλω..


    ''Να ήξερες ποσα θέλω ,θέλω''

    Το ΘΕΛΩ και το ΝΑ είναι δύο πολυ αγαπημένες μου λέξεις ..

    Να είσαι καλα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα θέλω του καθενός μας είναι αυτά που κάνουν την διαφορά...

    θα σου απαντήσω λοιπόν με τις αγαπημένες σου λέξεις...

    Θέλω Να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε τολμησα να γράψω το θέλω να είσαι καλά..

    Θέλω να είσαι καλά λοιπον :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η τόλμη είναι ο δρόμος για τα Θέλω...
    Να τολμάς... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θέλω σαν τρελός να με αγκαλιάσεις...
    μα μην το κάνεις...
    μην το κάνεις γιατί θα θέλω ξανά...

    Τι ρομαντικό....πολύ τυχερή...Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. είμαι ρομαντικός κι ας το κρύβω καλά...
    Σε ευχαριστώ Έλενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. είναι τρυφερότητα ή πάθος το τόσο δώσιμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)