Ζωντανος..




Δεν θα διαλέξω να διαβώ αυτόν τον δρόμο
να γίνω άτι κ τροχός της άμαξης σου
μπηγμένο μέσα μου το ξύλινο σπαθί σου
την νύχτα αυτή αιμορραγώ με άγριο πόνο

Μέσα μου οι δαίμονες που έχω περιθάλψει
σαν σκύλοι γρύλλιζαν κάθε που σε ζητούσα
ίσως σε ζητωκραύγαζαν ίσως με πενθούσαν
όταν τον τύμβο σκέπαζα που είχα μόλις σκάψει

Κι έμεινα μόνος να αναπνέω υγρό χώμα
θαμένος μέσα μου μα κι έξω από μένα
έκαιγα μέσα μου μα έξω όλα βρεγμένα
μπουκάλι άδειο που του σφράγισαν το πώμα

Κι έμεινα θεέ μου να σε κοιτάζω απαθής
δεν ανοιγόκλειναν τα χείλη μα μιλούσα
δε σ' αντίκρυσα ποτέ, μ' απόψε σε κοιτούσα
με μάτια κλειστά με ξύλο σκεπασμένα

Γύρω μου φύτρωσαν άγρια χόρτα
άνοιξα τα μάτια μα βλέπω μόνο σκοτάδι
που είναι το τούνελ, το φως κι μεγάλη πόρτα;
δεν βλέπω παράδεισο, δεν βλέπω άδη

νιώθω σταγόνες να κυλούν στο πρόσωπο μου 
πως γίνεται σκέφτηκα οι νεκροί να ιδρώνουν; 
πάγωσα... ούρλιαξα λέγοντας "είμαι ζωντανός!"
μα δεν με άκουσαν ποτέ, μέσα απ' το φέρετρο μου...

Σχόλια

  1. Είναι λίγο μελαγχολικό, αλλά μου άρεσε πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαβάζω βουβή..ανήμπορη να βγάλω σκέψεις προς τα έξω..να στις σφραγίσω να στις στείλω..
    Δέξου τη σιωπή μου ...
    απένειμα μόνη δίχως οξυγόνο...

    Καλημέρα παρέα με σταγόνες
    που κυλούν στα μάτια μου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. stavroula είναι ναι... έχω μια αδυναμία σε αυτά...

    σε ευχαριστώ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεχωριστή μου καρδιά.... ο μόνος λόγος που με κάνει να χαρώ για τις σταγόνες είναι γιατί δείχνουν κι αυτές πως υπάρχεις ολοζώντανη... βιολογικά κ ουσιαστικά...

    Καλή σου μέρα με ωραίες σκέψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο,είμαι βέβαιος πως μπορείς και πολύ καλύτερα .
    Μέσα από εμπλουτισμό του λεξιλογίου σου .Για να γινόμαστε καλύτεροι σου λέω πως η λέξη 'πώμα' και κάποιες άλλες με έβγαλαν από το γενικότερο κλίμα .

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο να νιώθεις πως σε ξέρουν,
    σε νιώθουν
    όταν σε έχουν γνωρίσει μονάχα
    μέσα απο εκρήξεις συναισθημάτων..

    Σε ευχαριστώ πολυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε κ για την κρητική, όλα τα αποδέχομαι εγώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "όταν σε έχουν γνωρίσει μονάχα
    μέσα απο εκρήξεις συναισθημάτων.."

    θα αφαιρέσω μόνο το "μονάχα" αν μου το επιτρέψεις... γιατί μειώνει το μέγιστο... αυτού που έγραψες κι ένιωσες...

    εγώ σε υπέρ ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι φυσικά και μπορείς ..

    Το μυαλό σκέφτεται..και οι σκέψεις όποιες κ αν είναι..δεν εγκλωβίζονται
    μέσα του..πετούν ελεύθερες ..
    εκεί που θα νιώσουν ζωντανές ..
    ψάχνουν να βρουν ουρανό καθαρό για να πετάξουν!!

    Η καρδιά νιώθει..ακόμα ..

    Καλημέρα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν η καρδιά δεν ένιωθε... για μένα το μυαλό θα ήταν ένας περιφερόμενος ρακοσυλλέκτης σε έναν πεντακάθαρο κόσμο...

    όσο νιώθεις υπάρχεις... κι εσύ υπάρχεις έντονα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συμφωνώ με το σχόλιο του
    Κωνσταντίνου
    αν και αυτό δεν το θεωρώ
    μεγάλο πρόβλημα
    ξέρω ότι η αυθορμησία
    της αυτόματης γραφής
    δεν καταλαβαίνει
    από επιτηδεύσεις

    επιρροή από Καρυωτάκη
    φαίνεται

    εμένα μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαίδρα όπως από ότι καταλαβαίνω λες κι εσύ μερικές μεμονωμένες λέξεις δεν αποτελούν πρόβλημα, κι εγώ σε πολλά κείμενα διαβάζω λέξεις που ίσως να μην ταιριάζουν στην σκέψη μου, μα σίγουρα εξυπηρετούν όλες κάποιο σκοπό.

    Χαίρομαι που σου αρέσει! όσο για την επιρροή δεν ξέρω, δεν έχω διαβάσει Καρυωτάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στιγμές ψυχής..στοργής..ζωής!!
    Να είσαι καλά πάντα
    γεμάτος στιγμές..γεμάτες !!
    Ολόψυχη η ευχή μου ..
    διχως να θέλω να επαναλαμβάνομαι ..
    Ζητώ συγνώμη αν το κάνω ..
    ειπαμε το μυαλο σκέφτεται ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οι στιγμές αυτές είν' οι μόνες ισάξιες με τις ανάσες μας...

    τα ολόψυχα είναι ευχή να επαναλαμβάνονται...! όποιος πει πως θα τα βαρεθεί δεν αξίζει να του τα δωρίζουν...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενδιαφέρουσα γραφή θα σας ρίξω μια ματιά. Οι τρεις πρώτες στροφές πιο άρτιες και πράγματι αρκετά κοντά στον Καρυωτάκη. Ίσως ο στίχος με το πώμα να θέλατε να πείτε
    "μπουκάλι άδειο που το σφράγισαν με πώμα"
    Οι τρεις τελευταίες καλές αλλά με ελάχιστες διορθώσεις μπορούν να γίνει εφάμιλλες των πρώτων.
    Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. nina Καταρχήν σε ευχαριστώ,
    για την φράση με το πώμα που δεν ξέρω τελικά γιατί έγινε συζήτηση εννοώ πως το "μπουκάλι" σφραγίζοντας το πώμα του, θα μείνει μέσα του για πάντα κενό.
    Σίγουρα όλες οι δημιουργίες μπορούν να λάβουν διορθώσεις κ μου αρέσουν οι επισημάνσεις σου. Προσωπικά μ' αρέσει να τα αφήνω έτσι αγνά όπως μου βγήκαν με την πρώτη σκέψη.

    Σε ευχαριστώ ξανά κ για την ευγένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τη καλησπέρα μου πέρασα να πώ λιγάκι αργοπορημένα μεν αλλα κακοκαιρίες βλέπεις! Θα ήθελα να σταθώ λιγάκι και εγώ σε μερικές λέξεις αλλα η αυτοενέργεια και η αυθορμησία του κειμένου κάλυψαν κάθε ψεγάδι!
    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι λέξεις φίλε μου είναι απλώς οχήματα που μεταφέρουν συναισθήματα, δεν μπορούν όλα να είναι πολυτελείας... :)

    αρκεί που πέρασες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όσα η καρδιά υπαγορεύει, απλώνονται ελεύθερα, χωρίς όρια, με πένα τη ψυχή. Ταξίδι στα ενδότερα με πανιά σκισμένα. Κι όμως, πάντα θα υπάρχει ένας φάρος.

    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κι όσα η καρδιά υπαγορεύει δεν χρειάζονται τελειότητα... μονάχα ταπεινότης...

    Καλό σου ξημέρωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)