Παράξενος... Ξένος...




Κάποτε μου 'παν αν είναι να 'σαι κάτι άσχημο
να 'σαι καλύτερα παράξενος, παρά ξένος
μα εγώ σαν παιδί για όλα διψασμένος
διάλεξα να 'μαι κ στα δυο παντοτινά δεμένος

Ξένος, και για τους φιλόξενους ανθρώπους
τόσο ειρωνικό, σαν ένα άγαλμα δρομέα
σαν να 'μουν ο πόνος στον θάνατο τους
ρωγμή στον γεμάτο νερό της νιότης αμφορέα

Παράξενος στα μάτια τους βαπτίστηκα 
γιατί κανενός θεού δεν νιώθω πλάσμα
από όσα επέλεξα μόνος καθορίστικα
δεν είμαι η πληγή, μόνο ένα της θραύσμα 

Όσο ερωτεύθηκα κι όσο ταξίδεψα
τόσο κράτησε αληθινά η ύπαρξη μου
δεν ανέπνευσα με ανάσες, μόνο με στιγμές
ξένος... στον τόπο της ζωής μου....


Σχόλια

  1. ΩΡΑΙΟ, ΑΛΛΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ.ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΠΑΡΑ ΜΗ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .... ΒΑΛΕ:
    ΚΑΠΟΤΕ
    ΜΟΥ' ΠΑΝ,
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ' ΣΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ,
    ΝΑ' ΣΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟΣ,
    ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΞΕΝΟΣ, ΚΤΛΠ....
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΟΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΝΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τίποτα να είσαι καλά. διόρθωσέ το γιατί θα είναι πιο όμορφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειναι πολυ ομορφο...

    ειδικα οι τελευταιοι στιχοι...

    Καλό βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σε ευχαριστώ, ναι πάντα στο τέλος προσπαθώ να δίνω κάτι ξεχωριστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποτε θα σου πουν
    πως αξίζει να υπάρχεις δίπλα τους
    κ της πληγής το θραύσμα
    θα εξαφανιστεί..
    Οι στιγμές είναι ανάσες ζωής..

    Καληνυχτούλα ..
    Χαίρομαι να φεύγω απο τον κήπο σου
    με τα χέρια γεμάτα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περιμένω να το ακούσω...

    Καληνυχτούλα... κ το ξεχωριστό είναι πως αφήνεις το ίδιο όμορφα άνθη... με όσα παίρνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά όμορφο,
    κύλισε στο μυαλό μου σα νερό,
    υπαρξιακά ανάλαφρο ...

    καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)