Έχω χαθεί...




Σκίζω την σκέψη μου να μην σε σκέφτεται
μα εκείνη αναπλάθεται
στεγνός... μέχρι τις στάλες σου να βρω
σ' έδαφος σαθρό το βήμα μου πηγαινοέρχεται
η ανάσα μου στα σπλάχνα σου κάθεται
ριζώνει, του βλέμματος σου σκληρό πρεζόνι
κι έχω αιώνες να σε δω

Έχω χαθεί μέσα στην νύχτα σαν μαύρο χρώμα
φως κεριού πίσω από τους προβολείς
κι εσύ για να με βρεις δεν ήρθες ακόμα
κι εσύ για να με βρεις ποτέ δεν θα 'ρθεις;

Κρύβω τα χνάρια σου να μην σ' ακολουθήσω
μα ξανά δημιουργούνται
κενός... ώσπου με ψυχή σου γέμισα
σε ουρανό απέραντο πέταγμα πως να ζήσω
τα φτερά μου στην πλάτη σου κινούνται
ύπτασαι, το σώμα μου ποτέ δεν ησύχασε
τα φτερά δεν αντικατέστησα

Σχόλια

  1. Θελω να σ'αγκαλιαζω και να βυθιζομαι μαζι σου στην απεραντοσυνη του ουρανου..Να σε φιλω και ν'αναστρεφω σε φλυαρια την σιωπη,σε πελαγος αγαπης την μοναξια, και μεσα του να χανομαι!!!Θα σε βρω
    τα σημαδια ειναι εδω

    Πολυ ομορφα λογια αγαπητε γειτονα
    Καλη βδομαδα με περισσοτερη αισιοδοξια
    Κατερινα Παπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χμμ ωραίος στίχος...

    η αισιοδοξία είναι προνόμιο λίγων στιγμών...

    Καλή εβδομάδα κ σε εσένα.
    (λύσε μου κ την απορία περί γειτονίας)

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφοι στιχοι για αλλη μια φορα ποιητη....αν και θα ηθελα καποια στιγμη να διαβασω κατι ποιο φωτινο...και αισιοδοξο απο σενα..
    αρκετα με τα σκοταδια ...:)να σαι καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Violeta σε ευχαριστώ :)
    χμμ εμ κοίτα κ πιο κάτω, θα βρεις κ φωτεινά ;)

    τα σκοτάδια κάνουν το φως πιο λαμπερό...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αστα αυτα τομαρι!!!! χαχαχα σ'αρεσουν τα σκοταδια:PPPP
    ααα το νου σου γιατι δεν τα γλιτωνεις τα δελφινια :)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εγω ακολουθω τα χναρια που μου αφηνει....αργα μα σταθερα...
    φτερα ανοιγω απο την αρχη....γιατι το βλεμμα γλυκαινει...

    μου αρεσε εχει ερμηνειες για πολλους....
    την καλησπερα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Για μια ακόμα φορά έγραψες ένα ακόμα πολύ όμορφο ποιήμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. σιωπηλός, είναι χαρά για 'μένα διαφορετικοί άνθρωποι να ερμηνεύουν διαφορετικά όσα γράφω.

    σε ευχαριστώ πολύ κ να συνεχίσεις ακούραστος με ανοιχτά φτερά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. stavroula, για μια ακόμα φορά σε ευχαριστώ για τα σχόλια κ την στήριξη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λιτό και τρυφερό φίλε μου!

    Όμορφο!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αλλη μια υπερπαραγωγη βλακειας
    by erevos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. trempe κ που ΄σαι ακόμα! θα κάνω το παν να σε φτάσω!

    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αντι να υπερασπιστεις αυτα που γραφεις μου απαντας σαν να πηγαινεις ακομα στο γυμνασιο!τοτε και εγω θα φερω το ξαδερφο μου το λακη και θα δεις,αα!!και ολα στη μαμα σου!!!μμμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δεν πήγα γυμνάσιο κ υπερασπίζομαι αυτά που γράφω όταν έχω κάποιον που εκφράζει σοβαρότητα το λιγότερο.

    χαιρετίσματα στον Λάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμενα παντως μου αρεσει πολυ
    και το νικ σου-εκτος απο
    τους στιχους βεβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. http://mariatweety.blogspot.com
    ENA A3IOLOGO BLOG ENOS KORITSIOU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τιιιιι ομορφαααα που γρααααααφεις?
    ξερεις τι μου αρεσε πιο πολυ?
    ~~~κι εσύ για να με βρεις... δεν ήρθες ακόμα
    κι εσύ για να με βρεις... ποτέ δεν θα 'ρθεις...?~~
    ααυτο..τοσο,τελειο!
    να εισαι καλα,και να χαμογελας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)