Μαριάννα Κουμαριανού - Για τα παιδιά



Ένα ιστολόγιο με κέντρο τα παιδιά. Απευθύνεται σε γονείς, εκπαιδευτικούς και όσους ασχολούνται, ενδιαφέρονται και τα αγαπούν.



Η συνεχής εμπλοκή μου με τα παιδιά, ως μητέρα και ως παιδαγωγός, αλλά και με ενήλικες που ασχολούνται ή έχουν παιδιά, μου γέννησε την επιθυμία να εκθέσω κάποιους προβληματισμούς μου, εμπειρίες μου εντός και εκτός τάξης και γενικότερα να θέσω ζητήματα που αφορούν στα παιδιά, την εκπαίδευση και διαπαιδαγώγησή τους. Στόχος μου είναι να φέρω έναν γενικότερο προβληματισμό που θα οδηγήσει σε περαιτέρω προσπάθειες εύρεσης τρόπων αντιμετώπισης και σκοπός μου είναι να δημιουργήσουμε μια κοινωνία πιο φιλική προς αυτά, ώστε να έχουμε ένα καλύτερο "αύριο".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)