Μαίρη Κογκάκη



Η σελίδα της Ψυχολόγου του Πανεπιστημίου Κρήτης Μαίρης Κογκάκη



"Η ιστοσελίδα αυτή φτιάχτηκε για δύο λόγους. Ο πρώτος λόγος είναι γιατί μου το ζήτησαν φίλες και φίλοι της επαγγελματικής και κοινωνικής μου ζωής, καθώς μαζί με την οικογένειά μου και συγγενείς μου, που βρίσκονται μακριά. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι θα επιθυμούσα να συμμετέχω στον ευρύτερο διάλογο για θέματα ψυχικής υγείας και προσωπικής ανάπτυξης, ή ευρύτερα στο διάλογο που διαπραγματεύεται τα φλέγοντα ζητήματα της ύπαρξης. 

ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ
    
Αυτή η αυτονόητη διευκρίνιση, είναι για τους πιο σχολαστικούς αναγνώστες, τους πιο ακριβολόγους. Όλα τα κείμενα και οι απόψεις που παραθέτω, οι επιστημονικές θέσεις και προσεγγίσεις, καθώς και οι υπαρξιακές αναζητήσεις και τοποθετήσεις για ζητήματα ψυχικής υγείας, ψυχικής ανάπτυξης, ψυχοθεραπείας και ύπαρξης είναι κατά τη γνώμη μου. Σέβομαι τη σχετικότητα των πραγμάτων, αντιτίθεμαι σε «επιστημονικά δόγματα», και ανοιχτά συμμετέχω στο διάλογο για θέματα, τα οποία συμπεριλαμβάνουν όλα τα παραπάνω".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)