- Στον Σταυρό μου Εσύ -


(drawing by pbxn109, deviantart.com)

Μην μου σπαταλάς τον χρόνο
δεν σου δίνω, θέλω μόνο
το πετσί σου όταν κρυώνω
την ηδονή να σε μειώνω
την ψυχή σου βεβηλώνω
σ' έναν γυαλισμένο θρόνο

Μην παρακαλάς γι' αλήθεια
αυτή ζει σε άδεια σπίτια
δύο μάτια έχεις τρύπια
μ' εθισμό στα παραμύθια
τώρα που κοντά σου ήρθα
λέγε μου τ' από συνήθεια

Μην ξεγελάς τον εαυτό σου
την ηθική σου ξεφορτώσου
στον σταυρό μου εσύ καρφώσου
είμαι ο παράδεισός σου
ο παρακμιακός Θεός σου
με την πίστη μαστουρώσου

Άλλο λυτρωμό δεν έχω
θέλω κάποιον να ελέγχω
μέσα μου δεν περιέχω
τίποτα που να αντέχω
κι όλο μακριά μου τρέχω
από εμένα για ν' απέχω

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)