- Έλα σε εμένα -


Το πάτωμα έχει ραγίσει
λουριά ξεπετάγονται
και χέρια που κρατάνε μάτια
ανοίγουν την παλάμη
με κοιτάνε

Ομόρφυνες, σου είπα από το τηλέφωνο
και το καλώδιο έγινε φίδι
που μου δάγκωσε τον λαιμό
η αναγκαιότητά σου
με γαμάει

Έλα σε εμένα.

Βγήκα έξω να μου κοπεί η ανάσα
ναι, δεν στο είπα
το σπίτι είναι αντιασφυξιογόνος μάσκα
περπατάω σπαρταρώντας
δεν θα σε συναντήσω
Ε;

Ένας άντρας κολυμπούσε στο οδόστρωμα
από την μέση και κάτω ήταν χωμένος στην άσφαλτο
''Ποια γυρεύω'' με ρώτησε, ''δεν ξέρω'', του είπα
και κρύφτηκα σε έναν τηλεφωνικό θάλαμο
πήρα την μορφή των κουμπιών
και περιμένω να με σχηματίσεις

Έλα σε εμένα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)