- Ποινή -


(drawning by BradWillner, deviantart.com)


Δεν με κρατά αλυσίδα
Δεν φυσά εδώ ελευθερία
Δεν γεννήθηκα για να αναπνέω
μα αναπνέω για να γεννηθώ
κι αν κάποτε θα 'χω μια ευκαιρία
δεν θα με δεις να την κυνηγώ

Θα πάρω τον χρόνο μου
θα πετάξω τα σκουπίδια
θα χτίσω τον κόσμο μου
θα σωθώ για να χαθώ ξανά
Για να κερδίσω και να χάσω τα ίδια

Δεν οδηγούμε κάπου
Δεν ψάχνω διεξόδους
Δεν ελπίζω σε μετενσάρκωση
Φάντασμα είμαι σε ενσάρκωση
εγώ, εσύ, αυτά, όλα, όλα
μια εικόνα της δικής μου φαντασίας

Μα είμαι ζωντανός
μα προσπαθώ ακόμα
ένας θόρυβος σιγανός
μια άγραφη μουσική
στην φασαρία του μυαλού ενός συνθέτη

Δεν ξέρω ποιος είμαι
Δεν θέλω κάποιος να γίνω
Δεν βγάζω ποτέ άκρη
για κανέναν δεν νοιαζόμαστε
μια ποινή είναι φίλε η ζωή
και το ίδιο κελί όλοι μοιραζόμαστε

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)