Μια έμπνευση από ένα τραγούδι - κ.σ. 24/9/2017



Μάγισσες των ξωτικών
εχθροί δυνάμεων σκοτεινών
αυτό το άχαρο πρωινό
σώστε τον νέο που αγαπώ
μέσ' το όνειρό του ελάτε
θανατερό ύπνο κοιμάται

Βρείτε ξόρκια, φτιάξτε φίλτρα
την καταραμένη που 'ρχεται νύχτα
τον μανδυοφόρο τον βαρκάρη
σταματήστε, μην μου τον πάρει
λάθος κάνει πείτε στην Άτροπο
φρικτό θα 'ναι να συμβεί και άδικο

Νεράιδες των δασών και νάνοι
ο θησαυρός μου αν δεν γιάνει
να γίνει η μοίρα των πλασμάτων
άσκοπη σαν των φαντασμάτων
κάθε λιβάδι, νησί βραχώδες
άκαφτες να καίνε οι φλόγες
πικρό το νερό, να γίνει χολή
ομίχλη ο αέρας, πάχνη θολή
κι όλες οι όμορφες κοπέλες
να γεμίσουν στο δέρμα βδέλλες

Ω εσείς σοφοί κι αναγνώστες των άστρων
σε άγιο χώμα μου λέτε θάψ' τον
κι εγώ κάλεσα με λόγια των δαιμόνων
την βοήθεια μαύρων ψυχών και τελώνιων.
Τον αγαπημένο μου ξυπνάτε
θανατερό ύπνο κοιμάται

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)