- Θέλω ο δρόμος μου -


Θέλω ο δρόμος μου να έχει κατηφόρες
απότομες σαν τους γκρεμούς
κι άγριες να ρίχνει όσο προχωράω μπόρες
να 'χει κακοτοπιές, σοκάκια δύσβατα
στροφές, λακούβες και ανηφοριές
να χτυπήσω να γεμίσω εκδορές
χώμα να μπει μέσα στα μαλλιά μου

Τα ρούχα μου να βρωμίσουν, να σκιστούν
Να πέσω σε αδίστακτους ληστές
σκυλιά να μου ριχτούν να με ξεσκίσουν
ας τα αμολύσουν ατάϊστα ξωπίσω μου
να σκαρφαλώσω, να πέσω να σηκωθώ
με μελανιές, με ουλές, να μολυνθώ
κι αφόρητο πόνο να νιώσει η καρδιά μου

Κι όταν φτάσουμε όλοι στο τέρμα
μπροστά σε όλους κι εγώ θα γδυθώ
πως όσα έζησα τα επέλεξα θα πω
και θα τους δείξω το γυμνό μου δέρμα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)