Η Πραγματικότητα


Μες στων ονείρων την ματαιότητα
στον ξερό τους και άοσμο κήπο
τριγυρνώ, απ' την ζωή όταν λείπω

Μπρος στων θαυμάτων την ανωριμότητα
στον νηστικό, βλοσυρό τους λύκο
αφήνομαι, απ' την ζωή όταν λείπω

Κι όταν στην πραγματικότητα ξυπνώ
και ξανά φορώ το ισχνό παρόν μου
των λεπτών, ωρών, ημερών και ετών μου
των χαμένων στα άσκοπα στιγμών μου
στα άοσμα, βλοσυρά, νηστικός, ξερός, γυρνώ

Μες στων προσευχών μου την αθλιότητα
στον ανίερό τους και νεκρό τόπο
καταφεύγω, απ' της ζωής τον φόβο

Μπρος στων ευχών μου την προχειρότητα
στον αόριστο, στεγνό τους λόγο
κρύβομαι, απ' της ζωής τον φόβο

Κι όταν στην πραγματικότητα ξυπνώ
και ξανά φορώ το ισχνό παρόν μου
των λεπτών, ωρών, ημερών και ετών μου
των χαμένων στα άσκοπα στιγμών μου
στο νεκρό, στεγνό, ανίερος, αόριστος γυρνώ


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)