Σκυλί Πιστό


Σαν σκυλί πιστό, σου γλείφω τις πληγές
τον πόνο παίρνω, γίνομαι εγώ ο λυγισμένος
στέρεψα για 'σένα του κόσμου μου τις πηγές
κι άνυδρος τριγυρνώ, σαθρός και διψασμένος

Όταν χορτάσεις, όταν κρυφτώ
Όταν συρθώ, όταν με πιάσεις
Όταν με δεις, όταν πετάξεις
Σε άλλη από την δική μου γη
Τότε που δεν θα με 'χεις ανάγκη
Ένα σκοτεινό κι αδιέξοδο φαράγγι
Όλος μου ο θάνατος, κι όλη η ζωή

Σαν σκυλί πιστό, σου γλείφω τις πληγές
απ' την αρρώστια γίνομαι εγώ ο λυσσασμένος
ξoδεύτηκα να βρω σκοπό στις δικές σου φυγές
κι άσκοπος περπατώ, φαιδρός κι αποσταγμένος

Όταν ξεγράψεις, όταν θυμηθώ
Όταν χαθώ, όταν δεν ψάξεις
Όταν θα βρεις, όταν φτάσεις
Σε άλλη από την δική μου γη
Τότε που δεν θα με 'χεις ανάγκη
Ένα σκοτεινό κι αδιέξοδο φαράγγι
Όλος μου ο θάνατος, κι όλη η ζωή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)