Πόκερ



Εγώ είμαι ο άνθρωπος που πρέπει
τον άνθρωπο από μέσα μου να διώξω
Αυτός που συνεχώς θα με αποτρέπει
να νιώθω, να αφεθώ, και να βιώσω

Εγώ ο ίδιος να είμαι ο φταίχτης
το λιοντάρι και ο δαμαστής του
άλλος ένας ακόμη χαμένος παίχτης
που μπλόφαρε στο πόκερ της ζωής του

Εγώ του εαυτού μου το περιβόλι
στάχτες να κάνω με πύρινες αλήθειες
άγγελοι που καταλήγουνε διαβόλοι
φυτρώνουν μέσα μου σαν όνειρα τις νύχτες

Εγώ είμαι ο άνθρωπος που πρέπει
ότι έχω αθώο να το ξεριζώσω
μια αμφίεση όποιος με κοιτά να βλέπει
ο μόνος τρόπος για να επιβιώσω

Σχόλια

  1. Καταπληκτικό blog! Πολύ ωραία γραφή! Καλή συνέχεια!

    ===================================================

    Κέρδίστε από $1 εως $1.000 την ημέρα <<< Kλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα


    Earn $1 to $1.000 per day <<< Click here to learn more

    Free Traffic / Advertise for your site(s), click here:
    Trafficmonsoon

    here:
    EasyHits4U


    and here:
    Twistrix
    ---------
    For extra money in your free time, click here:
    Clixsense

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)