Γκρι


Μου είπες το ταξίδι θα 'ναι μακρύ
θα βρέχει και δυνατά θα φυσά
θα κουραστώ πριν του δρόμου τα μισά
κι αν με απόγνωση κοιτάξω ψηλά
τα σύννεφα όλα θα είναι γκρι

Γεύση στα χείλη μου θα έχω πικρή
θα διψώ και αφόρητα θα πεινώ
με την σκέψη μου, όλο πίσω θα γυρνώ
κι αν γυρέψω τον Θεό να βρω
τα σύννεφα όλα θα είναι γκρι

Το σώμα σιδερένιο θα γίνει, βαρύ
θα κλαίω και φρικτά θα πονώ
θoλή θα γίνει η μνήμη, ένα κενό
κι όταν το όρνιο δω στον ουρανό
τα σύννεφα όλα θα είναι γκρι

Μου είπες το ταξίδι θα 'ναι μακρύ
κι εγώ ποτέ δεν το ξεκίνησα
τώρα συλλογίζομαι μπροστά σε ένα κερί
με μνήμη κενή, κουρασμένος,
δίχως Θεό και πεινασμένος,
με το σώμα μου σαν σίδερο βαρύ
κοιτάζω θολός τον ουρανό
κι όλα τα σύννεφα είναι γκρι

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)