Άφωνη Φωνή



Άκαρδη μέσα μου χτυπά καρδιά
Σε σώμα λεπτό με ρούχα φαρδιά

Δεν είναι δικά μου τα υπάρχοντά μου
Δεν είναι δική μου αυτή η ζωή μου

Δεν ονειρεύτηκα τούτα 'δώ τα όνειρα
Κάποιος τρύπωσε ύπουλα, παμπόνηρα
στην ύπαρξή μου,
μες την πνοή μου
με λεηλάτησε, την μοίρα μου άρπαξε
κι ο δρόμος μου άλλαξε
κι ο δρόμος μου άλλαξε

Άφθονη η πίκρα μου, πολλά φθονεί
Άφωνη μέσα μου, μιλάει φωνή

Για τις αγάπες μου που γίναν στάχτες μου
Για την γωνιά μου, την λησμονιά μου

Μόνος ταξίδεψα ανάμεσα στους μόνους
Κάποιος μ' εξόρισε σε άδειους κόσμους
μες την απάθεια
να βρω μια Αμάλθεια
πορεία μάταιη στον χάρτη μου χάραξε
κι ο δρόμος μου άλλαξε
κι ο δρόμος μου άλλαξε

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)