Τα "Δεν"...

Δεν χωρούν όσα νιώθω στα ποιήματα μου
σαν κομμάτια που περισσέψαν σε παζλ
δεν χωράνε κι δρόμοι τα βήματα μου
γιατί 'ναι μάταιο να 'σαι του εαυτού σου φυγάς

Δεν θέλω να μου λες πως όλα θα φτιάξουν
η ελπίδα μας σκοτώνει για να μείνει τελευταία
δεν θέλω όλα όσα ζω σε τίποτα ν' αλλάξουν
μονάχα στα δύσκολα κρατά μου παρέα

Δεν αρκουν οι ανάσες να με συντηρήσουν 
το σώμα έγινε της ψυχής μου εχθρός
με σκορπω σε στιγμές που θα με διαλύσουν
ας πέρναγε ο χρόνος με ταχύτητα φωτός

Τίποτα από όσα λέω δικό σου μην κάνεις
ο κόσμος σου να 'ναι χρυσάνθεμα και κρίνα
στα παραμύθια να ζεις όχι να τα φτιάχνεις
και μια γωνιά ύπαρξης βρες μου σ' εκείνα

Δεν θέλω να μου λες πως όλα θα φτιάξουν
η ελπίδα μας σκοτώνει για να μείνει τελευταία
δεν θέλω όλα όσα ζω σε τίποτα ν' αλλάξουν
μονάχα στα δύσκολα κρατά μου παρέα

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)