Ένα αληθινό Σ΄ αγαπώ...


Άρχισαν να ακροβατουν στις γωνιές τους οι κύβοι
τα μολύβια να βγάζουν περιβόητους λόγους
κι μπότα που το μυρμήγκι έμαθε να συνθλίβει
να το κοιτά στους χειρότερους της φόβους

Ο δρόμος άρχισε να πονά από τις ατέλειωτες ρόδες
οι γέφυρες κουραστηκαν τόπους να ενώνουν
μικρά σώματα που μίσησαν τις ψηλές τους γόβες
κι τοίχοι απ' τα καρφιά άρχισαν να ματώνουν

Τα χαμόγελα, απ' τις άκρες των χειλιών δάκρυζαν
τα βότσαλα λαίμαργα κυλούσαν στον λαιμό
μα ούτε τότε που τα αδύνατα το δυνατό άγγιζαν
ούτε τότε μου είπες ένα αληθινό σ' αγαπώ

Σχόλια

  1. εγώ να στο πω τώρα; Σ Α Γ Α Π Ω !!!!!!!!!!!!!
    ΤΈΛΕΙΟ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) χεχε Σε ευχαριστώ καλό μου!!! πάρα πάρα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να σχολιάσω τώρα? Την ποίηση ή την ψυχή? Άσχετη είμαι και στα δύο! Εγώ απλά σε διαβάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mina μου, το μόνο που δεν είσαι είναι άσχετη... να σχολιάζεις ότι πηγάζει από μέσα σου... σε ευχαριστώ για την φιλία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυτό είναι ευφυές,θα σου την κάνω την καλόπιστη κριτική αν έτσι νιώσω γιατί το λιβάνισμα των ώτων δε μας βελτιώνει ,και εγώ την αποζητώ αλλά "δυστυχώς " δε βρήκα κάποιο κενό σ΄αυτό που έγραψες,οι αντίστροφες μεταφορές είναι άψογες :)

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. :) Σε ευχαριστώ φίλε κ χαίρομαι για τον τρόπο σκέψης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα αληθινά "σ' αγαπώ" δεν λέγονται. Τα νοιώθεις κι αν δεν τα νοιώσεις, αισθάνεσαι μόνο τα δικά σου.
    Γνώμη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωστά τα λες meggie, απλώς ήθελα να δηλώσω την ανυπαρξία του αληθινού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μερικά σημάδια είναι ορατά
    μόνο σε αυτούς που μπορούν
    να τα κοιτάξουν...

    Ολα σου τα σ'αγαπώ να είναι αληθινά
    Erevos..

    Πολύ όμορφο καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. El Corazon καλησπέρα..

    μερικά σημάδια φτιάχθηκαν για μερικά μάτια... έτσι είναι...

    υπέροχη η ευχή σου.. σε ευχαριστώ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)