Καρναβάλι



Όλοι έξω γιορτάζουν

χαμόγελα, στολές και μακιγιάζ

ένα πολύχρωμο ανθρώπινο κολάζ

να μπω μέσα του κι εμένα φωνάζουν



μα εγώ μόνο δυο μαύρα δάκρυα έχω

που δεν θυμάμαι πότε τα ζωγράφισα

ίσως από πάντα να ήταν εκεί

και δίχως δύναμη πια να κρυφτώ

να φανούν τα άφησα



κι αν με ρωτήσουν τι έχω ντυθεί

ίσως θλίψη ή πίκρα τους πω

κι ας ξέρω θα χαλάσει την γιορτή

μα δύναμη δεν έχω πια να κρυφτώ



την μέρα που όλοι θα 'ναι κάτι άλλο

εγώ θα διαλέξω να τους φανερωθώ

γιατί έτσι πάλι θα κρυφτώ

όλοι θα νομίζουν πως κάτι ντύθηκα κι εγώ

Σχόλια

  1. γιατί είσαι στεναχωρημένος Κωσταντινάκο μου;
    πολύ θλιμμένο το ποιήμα σου. Αλλά τόσο ωραίο...
    τι να κάνουμε να σου διώξουμε την λύπη;
    γλυκειά σοκολατένια καλημέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "την μέρα που όλοι θα 'ναι κάτι άλλο
    εγώ θα διαλέξω να τους φανερωθώ
    γιατί έτσι πάλι θα κρυφτώ
    όλοι θα νομίζουν πως κάτι ντύθηκα κι εγώ..."

    Πώς μ' "έπιασες" φίλε μου...
    Πόσο δικό το νιώθω το ποίημα αυτό...

    Σ' ευχαριστώ μ' ένα φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύη μου τίποτα δεν έχω...! αλήθεια...! όταν κάποιος μπορεί να γράφει για το σκότος είναι γιατί ζει στο φως!

    Λίτσα αυτό είν το πιο όμορφο που μπορώ να προσφέρω το να εκφράζω γεμάτες ψυχές... εγώ σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απ'όσα έχω διαβάσει δικά σου ως τώρα
    αυτό νομίζω είναι το πιο δυνατό
    και το πιο άρτιο τεχνικά
    [μαζί με τη βροχή που μου άρεσε]

    έχει μια εσωτερικότητα
    που αρνείται ωστόσο να "φανερωθεί"
    κι αυτό είναι πολύ γοητευτικό

    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Φαιδρα, είναι πολύ ωραία όσα βρίσκεις στα κείμενα που σ' αρέσουν, δεν ξέρω πως θα ακουστεί αλλά η αλήθεια είναι δεν ξέρω τι είναι ο όρος "τεχνικά" θέλω να πω είναι κάτι που βγαίνει δεν μπορώ κ δεν ξέρω να το προκαλέσω.

    Ναι η αλήθεια είναι η γοητεία κρύβεται σε όσα υπάρχουν μα δεν φαίνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε μου και για μένα ισχύει το ίδιο...νιώθω σαν να είναι δικό μου!

    Το ποίημα σου τροφοδότησε την γέννηση ερωτηματικών.
    Τελικά τι είναι χειρότερο;
    Να φοράς ένα χαμόγελο για να κρύψεις το δάκρυ ή το αντίθετο;

    Η φωτογραφία είναι ποίημα από μόνη της…

    Να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουσιαστικά δεν μπορούμε να κρυφτούμε... ακόμη και μάσκα να φορέσουμε εκείνες οι τρύπες στα μάτια μπορούν να τα πουν όλα σε ένα κοίταγμα...

    Η τελευταία στροφή ιδιαίτερα υπέροχη, πολύ όμορφο ποιήμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Earentil Aposperiths ουσιαστικά το ερώτημα είναι, να κρύβεσαι ή να σε κοιτούν λυπώντας σε...

    πόσο χαίρομαι που λες για την φωτογραφία... είναι αυτό ακριβώς που είπες... περιγράφει ουσιαστικά την ψυχή των ανθρώπων, την χαρά, την κακία, κ την λύπη...

    Σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αλίκη το θέμα είναι νοιάζεται κανείς αληθινά? ...

    Να 'σαι καλά... γενικά στο τέλος πάντα μου βγαίνει η ψυχή του κειμένου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)