Αν...



Αν  τ' άστρα είχανε μιλιά
Και το φεγγάρι βλέμμα
θα σου 'λέγαν ματάκια μου
πως τους μιλώ για 'σένα

Κι αν  τ' άστρα μένουν σιωπηλά
κ το φεγγάρι δεν κοιτάζει
το ξέρω για 'μένα σου μιλά
η σκέψη μου που σ' αγκαλιάζει

Αν υπήρχε πιο κοντά από το δέρμα με δέρμα
αν υπήρχε πιο πολύ από το δίχως τέρμα
τόσο πολύ θα 'θελα να 'σουν εδώ
τόσο κοντά, πλάι σου να βρεθώ

Αν είχε ο άνεμος πνοή
κι ο ήλιος αισθανόταν
θα 'σου λέγαν κάθε πρωί
"μικρή μου σε σκεφτόταν."

Κι αν ανάσα δεν έχει ο άνεμος
κι ο ήλιος μόνο σε ζεσταίνει
σου λένε τα τραγούδια μου
"μικρή μου σε προσμένει"

Σχόλια

  1. Καλέ μου φίλε "Έρεβος", γράφεις πανέμορφα. Κάποτε έγραφα κι εγώ, στίχους για μελοποίηση φυσικά, τα ποιήματα με τρομάζαν πάντοτε, μα τελευταία στέρεψα απο "έμπνευση". Μου αρέσει όμως να διαβάζω άλλους, και εσυ γράφεις απλά, κατανοητά και όμορφα συνάμα.
    Σου εύχομαι πάρα μα πάρα πολλούς αναγνώστες, γιατί το αξίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου... είναι τιμητικό να λες όλα αυτά για την γραφή μου. Ελπίζω να βρουν τον δρόμο τους όσα γράφω.

    Νομίζω η "έμπνευση" δεν στερεύει, ίσως απλά εκφράζεσαι πιο έντονα πλέον κ δίχως περιορισμό με τα κείμενα σου.... κ γι αυτό έδωσες εκεί βαρύτητα σου...

    Σε ευχαριστώ για την ευχή σου ιδιαίτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς βρεθήκαμε "Έρεβος"!

    Γράφε και θα τα λέμε!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρίσκω!!!Πολύ μαγικές οι εικόνες του ποιήματός σου. Θα τα λέμε. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΥΗ σε ευχαριστώ... ελπίζω κι εγώ να ζω στιγμές που να με "εμπνέουν"...

    άναρχες φλόγες Λίτσα Πατεράκη: Καλώς σε βρίσκω!

    ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ Φυσικά θα τα λέμε, θα είναι χαρά μου! ναι... μ' αρέσει να γεμίζω εικόνες με όσα γράφω. Καλό σου απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Erevos γράφεις πολύ όμορφα!!
    Βλέπω έχουμε και τα ίδια μουσικά γούστα.
    Θα ξαναπεράσω για περισσότερες στιγμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πέρασα για μία καλημέρα και για να λύσω μία απορία μου για το ποιος είναι αυτός ο Erevos...

    Όχι ότι την έλυσα... αλλά έπεσα πάνω σε στίχους και έμεινα...

    Να'σαι καλά ... λυρική η έμπνευση σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Earentil Aposperiths σε ευχαριστώ φίλε, αν ακούς κ Διάφανα Κρίνα τότε ναι, έχουμε ίδια μουσικά γούστα :)

    Odiporos χμμ ο καλύτερος τρόπος να μάθεις το "Έρεβος" είναι να κοιτάς μέσα του μέχρι να εξοικειωθούν τα μάτια σου... κοινώς να έρχεσαι :)

    Ναι έτσι γράφω... κάπως εικονοποιημένα... χαίρομαι που σου αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφο και αυτό.
    Σε διαβάζω φίλε Erevos μελωδικά ,νομίζω γράφεις τραγούδια ...

    όμορφη καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φίλε Κωνσταντίνε, ναι δεν γράφω ποιήματα... εκτός εξαιρέσεων όπως το "Κάποτε" στην προηγούμενη ανάρτηση, αν κ προτιμώ να ονομάζω όσα γράφω στιγμές ψυχής κ το κάθε μου κομμάτι είναι σαν φωτογραφία μιας τέτοιας στιγμής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)