Κρύβω















Κρύβω μέσα στην ειρωνεία μου τον φόβο
και την σαθρή ετοιμόρροπη καρδιά μου
και στην ικανότητα να χειρίζομαι τον λόγο
κρύβω τον τρόμο που καίει τα όνειρα μου

Κρύβω τον πόνο, το κλάμα, το μένος
μια ψυχή που όλα αυτά την κελεύουν
ένας ελεύθερος μα μαζί και δεμένος
ζητιάνος που από 'κείνον ζητιανεύουν

Κρύβω μέσα μου την ψεύτικη μου ευκαιρία
τον ήρωα που τίποτα ποτέ δεν έχει σώσει
ένα θύμα που ακόμα περιμένει  σωτηρία
δίχως να θέλει κανείς να το γλυτώσει

Κρύβω πως ψάχνω με προσπάθειες απέλπιδες
όταν την νύχτα μου σκίζω, τον ουρανό γρατζουνόντας
να βρω το γαλάζιο που φλύαρα μου έδινες
όταν γαλήνευα τα μάτια σου κοιτώντας

Σχόλια

  1. Αυτό που γίνεται μέσα μου κάθε φορά που διαβάζω κάτι δικό σου δεν μπορώ ακόμα να το προσδιορίσω. Και δεν μπορείς να φανταστείς αυτό το απροσδιόριστο πόσο δύσκολο είναι να το βάλω σε "σχόλιο"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Μίνα... ακόμα κι έτσι... έχεις το τρόπο σου να κάνεις το σχόλιο σου ξεχωριστό απλώς μιλώντας για το απροσδιόριστο κ να κάνεις να είναι προνόμιο μου η μακρά ή η μικρή διάρκεια μέχρι να προσδιοριστεί...

    (το σμόκιν σε περιμένει...) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ελπίζω πάντως να μην νιώθεις έτσι...
    έχεις πολλούς να σε αγαπάνε...
    και δεν είσαι θύμα ,είσαι ήρωας...
    πριγκιπάκο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν βρήκες καλή κρυψώνα
    Έτσι νομίζω

    Καλημέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. meggie ίσως αυτή ακριβώς να είναι η κρυψώνα μου..

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κρύβεις ε,χμ, καλά σε είχα καταλάβει εγώ :)

    Αστειεύομαι Κωνσταντίνε ε…
    Δεν ξέρω τι κρύβεις μήτε με νοιάζει να μάθω…
    Αυτό θα πρέπει να απασχολήσει την τυχερή μελλοντική σου σύντροφο.
    Απλά διαπιστώνω συν το χρόνο πως κρύβεις μέσα σου ταλέντο.
    Κρύβεις επίσης μέγιστη απόδοση με ευκρίνεια αυτών που κρύβεις.
    Συνεπώς ο δρόμος και μοίρα των κρυμμένων αυτόκαθορίζεται.
    Εγώ εύχομαι να αποδοθούν τα κρυμμένα προς την κατεύθυνση των επιδιώξεων σου.
    Όλοι κρύβουμε, κάποιοι σκοτάδι κάποιοι φως και αγάπη.
    Τα δικά σου κρυμμένα -όπως και το ποίημα-είναι φωτεινά.

    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα συνονόματε! πολλές φορές όσα κρύβουμε είναι κρυφά ακόμα κ από εμάς τους ίδιους, άλλα τα φανταζόμαστε, για άλλα υπάρχουν ενδείξεις κλπ.

    Ίσως τελικά για τα κρυφά να μας διαλέγουν...

    Σε ευχαριστώ ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)