Λεμονανθός





















Λεμονανθός ευώδιασε στο άχρωμο στενάκι

το άρωμα σου άρωμα, χάρισε και στα σπίτια

λουλούδια σαν να γίνανε κι γειτονία σαν κήπος



περπάτησες ως εμένανε αρχοντικά σαν ίππος

γλυκό κρασί 'ταν οι στιγμές, λαίμαργα τις ήπια

μα έχασα τα λόγια μου ή την λαλιά μου μήπως;



τρύπιος σαν να 'ταν ο λαιμός τα λόγια μου χυθήκαν

τον δρόμο τους δεν βρήκαν σε 'σένα να τα πω

τα σ' αγαπώ μου κύλησαν απ' το κορμι ως κάτω



κι ανθός με  χρώμα άσπρο έσκισε το μπετόν

το χέρι σου ακούμπησες επάνω στον λαιμό μου

μα το γλυκό το χάδι σου το ένιωσα απών



κι άρχισες και ξεθώριαζες γινόσουν σαν ομίχλη

άσε μου λίγα ίχνη, δεν μπόρεσα να πω

ο άνεμος σε σκόρπισε σε χίλιες κατευθύνσεις

λίγο να με κρατήσεις θα μου ήταν αρκετό

Σχόλια

  1. Πολύ τρυφεροί οι στίχοι σου φίλε μου!

    Πολύ μου αρέσει ο Λεμονανθός σου!...

    Πύρινους χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΈΡΟΧΑ ΛΌΓΙΑ ΠΆΛΙ! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΕΤΙΜΗΣΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι στίχοι σου όντως είναι στιγμές ψυχής...

    ο ανθός σου μαζί με το μπετόν έσκισε και τις δικιές μου αναμνήσεις και το διαμάντι αυτό με πήγε σε μια παρόμοια δικιά μου στιγμή...

    Να σαι καλά

    Όσον αφορά τα κρίνα οι αδυναμίες δεν κρύβονται.Είμαι και εγώ χρόνια συνοδοιπόρος στο ταξίδι τους,γι αυτό και θα βρίσκομαι στο κύτταρο αυτές τις μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Earentil Aposperiths, όταν ένας ανθός σκίσει το μπετόν να ξέρεις έζησες ή ένιωσες κάτι πολύ σπουδαίο, κι μόνη αληθινή μας "περιούσια" είν' αυτά που νιώσαμε...

    Εγώ δυστυχώς είμαι Κρήτη όσον αφορά τα Κρίνα... ελπίζω να τους δω κάποια στιγμή.

    Καλό σου βράδυ κ εδώ είμαστε...

    Αγαπητή ΕΥΗ σε ευχαριστώ, μμμ μερικοί στίχοι είναι σαν τα μηχανήματα στους ασθενείς με μηχανική υποστήριξη, που δεν έχουν καμιά πιθανότητα, τα μηχανήματα απλώς "συντηρούν" κάτι που κάποτε υπήρξε...

    Λίτσα, χαίρομαι που σου άρεσαν κ σου έβγαλαν κάτι τρυφερό, όπως κάνει κι η μυρωδιά του λεμονανθού...

    ηλεκτρισμένες καληνύχτες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. thanks!
    Πολύ γλυκό,σαν απαλό άγγιγμα ονείρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο το κλείσιμο του...

    "κι άρχισες και ξεθώριαζες γινόσουν σαν ομίχλη
    άσε μου λίγα ίχνη, δεν μπόρεσα να πω
    ο άνεμος σε σκόρπισε σε χίλιες κατευθύνσεις
    λίγο να με κρατήσεις... θα μου ήταν αρκετό..."


    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. caramela εγώ σε ευχαριστώ για το ξεχωριστό σου σχόλιο... εσύ γιατί...?

    Odiporos ναι... το κλείσιμο οφείλει πάντα να είναι το πιο όμορφο... έτσι το αντιλαμβάνομαι...

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένας λεμονανθός, άσπρος, λευκός ... έσκισε το μπετόν!!!!
    Ό,τι πιο παρήγορο μπορεί κάποιος να ελπίσει.

    Πολύ όμορφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. από το νικ νέιμ σου έρεβος
    θα περίμενα να γράφεις νταρκ ποίηση
    αλλά εσύ είσαι λυρικός και ολοφώτεινος

    πολύ χαριτωμένος ο λεμονανθός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαιδρα Φις μμ το σκοτάδι υπάρχει κ μέσα στα ολοφώτεινα... η σκιά μας ας πούμε κι ας είμαστε κάτω από το φως του ήλιου... :)

    το επόμενο πάντως που θα αναρτήσω θα είναι αυτό που θα περίμενες... αλλά λυρικό πάντα...

    meggie το πιστεύω... πως η αγάπη κι ο έρωτας δίχως όρους μπορούν να λυγίσουν τα πάντα...

    Σε ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο λεμονανθός σου είναι αλλιώς,
    κάνει το μυαλό να στριφογυρνά
    χωρίς όμως να σκαλώνει σε αγκυλώσεις,
    παρά επιτήδεια ελίσσεται ο νους
    ανάμεσα στις λέξεις σου
    και στο τέλος μένει μια γεύση
    και ένα άρωμα λεμονανθού .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. :) υπέροχο άρωμα και αίσθηση...άργησα λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μίνα... εσύ ακόμα κι όταν αργείς... δεν προσφέρεις αίσθημα λησμονιάς μα αδημονίας...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)