Μισά...
















Κρατάω για λίγο την ανάσα
το ξέρω δείχνω τρομαγμένος
αυτό το στέμμα που μου ΄φτιάξαν
είν΄ ένας πόνος μεταμορφωμένος

Δεν περνά αυτή η επικίνδυνη νύχτα
κάποιος του ουρανού τις άκρες κάρφωσε
κι στάχτες της επόμενης ζωής μου
'γίναν στόμα που το φεγγάρι δάγκωσε

Κι όλα ΄μείναν μισά σαν το φεγγάρι
μ΄ αγάπησαν μα χέρι δεν ήρθε να με πάρει
Κι όλα ΄μείναν μισά σαν το φεγγάρι
είχα φτερά που με 'ρίχναν στο χορτάρι

Φοράω και πάλι το χαμόγελο μου
μην καταλάβουν ποτέ τι με πονάει
μα η θλίψη απ΄ τα μάτια το τινάζει
το κάνει ορειβάτη που γλιστράει

Έτσι κρέμονται κι θαμπές αντοχές μου
απ΄ τα μπορεί, τα ενδεχομένως κ τα ίσως
μπορεί αν σ΄ είχα λίγο πάλι κοντά μου
να φτάναμε στων αγγέλων το ύψος

Σχόλια

  1. υπέροχα λόγια . Εγώ πιστεύω θα βρεις γερά φτερά ως το φεγγάρι να σε πάνε, και οι αντοχές σου θα δυναμώσουν αν βρεις σωστούς ανθρώπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μμ νομίζω ναι ανθρώπους βρίσκω τελικά... αντοχές έχω κ αποκτώ, φτερά θα πλέξω κι όπου βγει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο!
    Μπράβο καλέ μου!
    Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μ' άρεσε :)
    Όχι μόνο εικαστικά αλλά και ως νόημα.
    Να βρεις σύντομα αυτό που ποθεί η ψυχή σου εύχομαι.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Αγαπημένη μου"... :).

    Κωνσταντίνε χαίρομαι! :) να μου λες κ όσα δεν σ' αρέσουν στο νόημα, αυτό μετρά για μένα το νόημα...

    Olgathina Να 'σαι καλά για τα γλυκά σου λόγια! σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το χαμόγελο σαν το φοράς μπορεί να σου αφήσει αγκίδες στο πρόσωπο.
    Πέτα το αν δεν σου κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)