Ανάμεσα...


Ανάμεσα στα βήματα σου και το έδαφος

απαλό ύφασμα να 'μουν

Aυτό που τα μάτια σου κοιτάζουν

να ' χα ήδη προλάβει να δω


Να 'πινα την πρώτη γουλιά του καφέ σου

πριν τα χείλη σου προλάβει να κάψει

η τριβή που τον αναπτήρα σου θ' ανάψει

να 'μουν το πάθος που ζητάς τις εμμονές σου


Να 'μουν το μαύρο χρώμα της σκιάς σου

η μικρή ρυτίδα του ματιού όταν χαμογελάς

κι χαρά του όταν κάτι όμορφο κοιτάς

η σιωπή ανάμεσα στους χτύπους της καρδιάς σου


Ανάμεσα στην ζωή κ όσα δεν ζω

ας ήμουν  κάτι που λίγο σε αφορούσε

κι ας μιας πνοής μου έμενε χρόνος

όχι δεν είμαι κενός απλώς είμαι μόνος

Σχόλια

  1. 'ολο είναι ωραίο αλλά εγώ θα σταθώ στο τελευταίο τετράστιχο. Τί είπες τώρα ρε ΜΕΓΑΛΕ; ΥΠΟΚΛΕΙΝΟΜΑΙ...
    καλό σου βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα μείνω και εγώ στον τελευταίο στίχο που προδίδει πως όταν το συναίσθημα εφαρμόζει απόλυτα με τη σκέψη και υπάρχει η ποιητική φλέβα γεννάτε ο αναμφίβολος στίχος .

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΗ με κολακεύεις... κ χαίρομαι πάρα πολύ που πρόσεξες κ ένιωσες το τετράστιχο...

    Κωνσταντίνε ναι... κ προδίδει επίσης πως η εξαρτητική ανάγκη για κάποιον δεν είναι σημάδι δικού μας κενού... αλλά τεράστιας αγάπης...

    σε ευχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΡΕΒΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΑΚΟΜΑ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΤΟ EMAIL ΣΟΥ. ΘΑ ΜΟΥ ΕΡΘΕΙ ΣΑΝ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ EMAIL. ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ.
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πάντα γλαφυρός και λυρικός
    λύσε μου μια απορία,
    αν θες,
    αυτή η τόση δοτικότητα κάνει καλό
    στον άνθρωπο?

    έκανα τη σκέψη αυτή
    με την αναγκαία συνθήκη
    οι στίχοι σου να είναι αυτοαναφορικοί
    αλλιώς,προφανέστατα δεν θα έχεις απάντηση

    μου άρεσαν οι στίχοι
    μοιάζουν με τραγούδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. EYH, Κωνσταντίνο με λένε. ναι θα σου στείλω τώρα...

    Φαίδρα αν αυτή δοτικότητα βρει το σωστό άνθρωπο, θα λάβουμε κ το ανάλογο που δίνουμε... το κλειδί είναι η επιλογή του ανθρώπου/συντρόφου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι κενός, αλλά μόνος!
    Γεμάτος λοιπόν από απουσία.
    Λίγο είναι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)