Βροχή.




Βροχή στην γη, βροχή στο τοπίο
άλλοι βρίζουν, άλλοι επιζητούν
νερό η βροχή κι γη άδειο δοχείο
άλλοι διώχνουν άλλοι αναζητούν

Ομπρέλα κρατάς φτιαγμένη για δύο
μα μόνη γοργά περπατάς
κοιτάς τριγύρω, είσαι στο ίδιο σημείο
τυχαίο φίλο σ' αγνώστους ζητάς

Το ταξί που περνά σε μουσκεύει
δεν σε παίρνει, ούτε καν σε κοιτά
τον ουρανό κοιτάς κι συννεφιά χορεύει
σήμερα νιώθεις κι ο θεός να σε πουλά

Τρέχεις μες στην βροχή, η ομπρέλα κλεισμένη
οι στάλες πια διαπερνούν το κορμί
μια αφίσα κοιτάς σαν την ψυχή σου σκισμένη
που λέει για να ζεις μην ζητάς αφορμή.




Σχόλια

  1. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΒΑΛΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΗ ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ. ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΣΕ ΟΛΑ Η ΗΡΩΙΔΑ ΣΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσα μπορεί συμμαχικά να κρύψει μία ομπρέλα... και πόσα να φανερώσει ξεκάθαρα στην προστασία της...
    Μου άρεσε πολύ το blog σου. Καλώς σε βρήκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς όρισες Αλίκη, ναι η ομπρέλα είναι μια άτυπη ασπίδα, μα δυστυχώς τίποτα δεν μας προστατεύει από την μοναξιά... μόνο η συνειδητοποιήση της φράσης της αφίσας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη η βροχή,υπέροχο και το στιχάκι σου.Πόσο λατρεύω και εγώ την βροχή,πόσο μου λείπει κάθε φορά..
    Είμαι η Νένη,μόλις σε βρήκα όπως κατάλαβες και αν θέλεις μπορείς να με βρεις στο δικό μου χωματόδρομο!
    Εκεί να δεις βροχή και λάσπη!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η βροχή σου φίλε μου είναι πραγματική κάθαρση

    Επί- -διά-από Γνώση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να 'σαι καλά! ναι σε όλους μας λείπει..
    Εγώ είμαι ο Κωνσταντίνος κ θα περάσω εννοείται...

    Φιλιά κ σε εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Earentil Aposperiths ναι τελικά η βροχή φέρνει την κάθαρση κ κάποιες φορές η ομπρέλα μας καταδικάζει...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε με πάθος!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κύκνειο άσμα...

- Έκθεση -

- Αμαρτωλάγιες σκέψεις -

- Τιποτένιο ποίημα -

Εμφάνεια - Ποιητική Συλλογή (ανθολογήσεις, κριτικές)